Filmen = sorlig!

Hej har inte bloggat på ett tag ! Men såg i alla fall Harry Potter premieren(såklart) Men den är asså seriöst så gryyyyyyyyyyyymt bra !!!!!!! Grät när dom man gillade dog, grät vid slutet eller var mest tårögd(vågade inte gråta när salongen var tänd). Men jag rekomenderar verkligen om man inte har sett den ännu !!!!!!! Men ja när jag kom hem så var jag lite dppig som jag fortfarande är för att allt är över.. Men ändå så är det inte över för att det kommer alltid finnas kvar i våra hjärnor och i vårat hjärta♥ Haha töntig jag låter men när jag kom hem läste jag Harry Potter för kände att jag behövde mera Harry Potter men nu ska jag försöka uppdatera mycket !
Långt inlägg

Kommentarer
Postat av: kitty

snyft... <3



vad vackert sakt ;P jag förstår vad u menar jag vill inte att det ska vara slut det käns så konstigt på ett konstigt sätt saknar både dig och HP vad ska man göra <3 :) :.)

2011-07-14 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0